آن چه دیگران هم اکنون میخوانند؟
هم اکنون دیگران چه میخوانند؟ ×
۰۰:۰۶
دسته: فرهنگی
کد خبر: 18294954
پیشنهاد
پیشنهاد
به اشتراک بگذارید:

جواد لگزیان

چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟

برنامه ریزی یکی از مهم ترین نقش‌های مدیریت است. برنامه کسب و کار (Business Plan) شرکت باعث تداوم کسب و کار می‌شود. برنامه بازاریابی (Marketing Plan) شرکت، یک ورودی کلیدی به برنامه کسب و کار است. این برنامه باید خوش آیندترین فرصتهای کسب و کار را برای شرکت شناسایی و طرح کلی چگونگی نفوذ، دستیابی و حفظ موقعیت‌ها در بازارهای شناخته شده را ترسیم کند. این برنامه یک ابزار ارتباطی است که همه عناصر آمیزه بازاریابی را در یک برنامه اجرایی هماهنگ و با هم ترکیب می‌کند. این برنامه به دقت بیان می‌کند که چه کسی، چه کاری را در چه زمانی، کجا و چطور انجام می‌دهد تا به هدفهای خود برسد. کتاب «چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم» با آموزش قدم به قدم چگونگی طراحی و تدوین یک برنامه بازاریابی و ذکر مثال‌های علمی‌شما را با روش‌های اجرایی این امر آشنا می‌کند.برخی از عناوین مطرح شده در این کتاب عبارتند از: فروش چیست؟، بازاریابی چیست؟،  برنامه ریزی بازاریابی چیست؟،  تحلیل موقعیت – بازبینی بازاریابی، بخش بندی بازار چیست؟،  اهداف، استراتژیهای بازاریابی و برنامه‌های اقدام،  توزیع و ترویج و بودجه‌ها،  نوشتن برنامه، و ارائه برنامه، پیگیری و بازبینی. کتاب «چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟» اثر جان وست‌وود و با ترجمه علیرضا احمدی و فرناز فرزین مهر در 152 صفحه توسط انتشارات مبلغان به چاپ رسیده است.

تحقیق پیشرفته با گروه کانون

کتاب تحقیق پیشرفته با گروه کانون، نقادانه باورهای مشترک پذیرفته شده درباره استفاده و محدودیت‌های تحقیق با گروه کانون را بررسی می‌کند. نویسنده به بسیاری از پیچیدگی‌های فراروی اجرای تحقیق با گروه کانون می‌پردازد و مثال‌های متعددی در این باره که محققان در طراحی پروژه‌های تحقیقاتی خود چه باید و چه نباید کنند، فراهم می‌آورد. به علاوه، نویسنده یک چارچوب مفهومی‌معرفی می‌کند که به محققان در اتخاذ تصمیم‌های آگاهانه به هنگام تدوین پروژه‌های تحقیق با گروه کانون، از جمله آنهایی که متضمن کارهای تحقیقاتی غیرمرسومند، یاری می‌رساند.
این کتاب که اثری فوق‌العاده برای محققان با تجربه و دانشجویان سطوح عالی تحصیلی است، به فراسوی «نحوه انجام» تحقیق می‌رود و بیشترین بصیرت و توصیه‌های مورد نیاز را ارائه می‌کند. موردهای استفاده شده برای نشان داد نکات مهم از میان رشته‌های مختلف بیرون کشیده شده‌اند و عناوینی نظیر تحقیقات بر روی بیماری ایدز (AIDS) در آفریقا، تنظیم خانواده در مکزیک، و بخش‌بندی بازار در هندوستان را در بر می‌گیرد. انتشارات مبلغان ناشر کتاب «تحقیق پیشرفته با گروه کانون» به تالیف ادوارد اف. فرن و ترجمه سینا قربانلو در 279 صفحه می‌باشد.
 

مسئولیت صحت محتوای اخبار بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است و خبروان صرفا این خبر را بازنشر داده است.
اخبار مشابه

خط های خبری

پربازدیدترین اخبار

مهمترین اخبار