۰۰:۱۷
منبع: انتخاب
دسته:
کد خبر: 14500038
صنعت قطعه سازی با انتقال دانش فنی احیا می‌شود
صنعت قطعه سازی با انتقال دانش فنی احیا می‌شود
قطعه سازان داخلی برای ارتقای تکنولوژی و کیفیت قطعات تولیدی نیازمند سرمایه‌گذاری جدید به ویژه در حوزه ماشین آلات هستند که البته این شرکت‌ها از منابع مالی لازم برای این کار برخوردار نیستند.
به اشتراک بگذارید:
رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: راههای پیشرفت صنعت قطعه سازی، به روز کردن فناوری‌ها و حضور در بازارهای بین المللی است که با انجام همکاری‌های مشترک با برندها و شرکت‌های معتبر خارجی این مسیر کوتاهتر خواهد شد. به گزارش ایکو پرس، سیدمرتضی مرتضوی، رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو درحاشیه پنجمین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران با بیان این مطلب افزود: قطعه سازان داخلی برای ارتقای تکنولوژی و کیفیت قطعات تولیدی نیازمند سرمایه‌گذاری جدید به ویژه در حوزه ماشین آلات هستند که البته این شرکت‌ها از منابع مالی لازم برای این کار برخوردار نیستند. وی تصریح کرد: بنابراین باید یا از طریق مشارکت با قطعه سازان مطرح بین‌المللی یا از طریق سیستم بانکی، منابع مالی لازم برای نوسازی خطوط تولید و ارتقای تکنولوژی قطعه سازان داخل تامین شود. به عبارت بهتر صنعت قطه سازی با انتقال دانش فنی احیا می‌شود. رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروتاکیدکرد: نگاهی به وضعیت قطعه سازی در ترکیه و مطالعه رشد صنعت خودرو و قطعه سازی آن، حاکی از تدوین قوانین مناسب و اعطای مشوق‌های دولتی است که طی آن قطعه سازان نیز با همکاری با برندهای بزرگ و صاحب نام جهانی و پیوستن (انجام کار مشترک) با آنها به رشد و توسعه دست یافته‌اند. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (entekhab.ir): رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: راههای پیشرفت صنعت قطعه سازی، به روز کردن فناوری‌ها و حضور در بازارهای بین المللی است که با انجام همکاری‌های مشترک با برندها و شرکت‌های معتبر خارجی این مسیر کوتاهتر خواهد شد. به گزارش ایکو پرس، سیدمرتضی مرتضوی، رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو درحاشیه پنجمین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران با بیان این مطلب افزود: قطعه سازان داخلی برای ارتقای تکنولوژی و کیفیت قطعات تولیدی نیازمند سرمایه‌گذاری جدید به ویژه در حوزه ماشین آلات هستند که البته این شرکت‌ها از منابع مالی لازم برای این کار برخوردار نیستند. وی تصریح کرد: بنابراین باید یا از طریق مشارکت با قطعه سازان مطرح بین‌المللی یا از طریق سیستم بانکی، منابع مالی لازم برای نوسازی خطوط تولید و ارتقای تکنولوژی قطعه سازان داخل تامین شود. به عبارت بهتر صنعت قطه سازی با انتقال دانش فنی احیا می‌شود. رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروتاکیدکرد: نگاهی به وضعیت قطعه سازی در ترکیه و مطالعه رشد صنعت خودرو و قطعه سازی آن، حاکی از تدوین قوانین مناسب و اعطای مشوق‌های دولتی است که طی آن قطعه سازان نیز با همکاری با برندهای بزرگ و صاحب نام جهانی و پیوستن (انجام کار مشترک) با آنها به رشد و توسعه دست یافته‌اند.
مسئولیت صحت محتوای اخبار بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است و خبروان صرفا این خبر را بازنشر داده است.
اخبار مشابه

خط های خبری

پربازدیدترین اخبار

مهمترین اخبار