۱۶:۰۵
منبع: پارسینه
دسته: بهداشت و سلامت
کد خبر: 17639127
مواد غذایی سرشار از کلسیم برای لاغری و کاهش وزن
مواد غذایی سرشار از کلسیم برای لاغری و کاهش وزن
بسیاری از خوراکی‌ها کلسیم زیادی دارد که برای چربی سوزی بدن بسیار مناسب است. یکی از راه‌های مناسب برای افزایش چربی‌سوزی این است که کلسیم بیشتری در وعده غذایی روزانه‌تان قرار دهید. بهتر است به جای قرص، کلسیم را از مواد غذایی طبیعی دریافت کنید.
به اشتراک بگذارید:
بسیاری از خوراکی‌ها کلسیم زیادی دارد که برای چربی سوزی بدن بسیار مناسب است. یکی از راه‌های مناسب برای افزایش چربی‌سوزی این است که کلسیم بیشتری در وعده غذایی روزانه‌تان قرار دهید. بهتر است به جای قرص، کلسیم را از مواد غذایی طبیعی دریافت کنید. در ادامه مطلب به برخی خوراکی‌هایی که کلسیم دارد، اشاره می‌کنیم. بیشتر بدانید: رژیم لاغری 7 روزه‌ای که 8 کیلو وزن تان را کم می‌کند لاغری و کاهش وزن با ارده دو قاشق غذاخوری ارده 112 میلی گرم کلسیم دارد، یعنی 12 درصد نیاز روزانه. لاغری و کاهش وزن با پنیر خامه‌ای یک انس معادل حدود 28 گرم از این خوراکی 98 میلی گرم کلسیم دارد، یعنی 10 درصد نیاز روزانه. لاغری و کاهش وزن با کلم پیچ یک لیوان از این خوراکی 93 میلی‌گرم کلسیم دارد، یعنی 9 درصد نیاز روزانه. لاغری و کاهش وزن با بادام 22 عدد بادام متوسط 75 میلی گرم کلسیم دارد، یعنی 8 درصد نیاز روزانه. لاغری و کاهش وزن با بروکلی یک فنجان از این خوراکی 62 میلی گرم کلسیم دارد، یعنی 6 درصد نیاز روزانه. لاغری و کاهش وزن با اسفناج 2 فنجان از این خوراکی 60 میلی گرم کلسیم دارد، یعنی 6 درصد نیاز روزانه. منبع: سیمرغ
مسئولیت صحت محتوای اخبار بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است و خبروان صرفا این خبر را بازنشر داده است.
اخبار مشابه

خط های خبری

پربازدیدترین اخبار

مهمترین اخبار