۰۷:۱۰
منبع: پارسینه
دسته: بهداشت و سلامت
کد خبر: 17651649
2 روش برای سرخ کردن بادمجان رژیمی خوشمزه با روغن کم
2 روش برای سرخ کردن بادمجان رژیمی خوشمزه با روغن کم
به اشتراک بگذارید:
روش اول: ابتدا در یک قابلمه آب ریخته و اجازه دهید تا به جوش بیاید. سپس کمی روغن و نمک به آن اضافه کنید (مثل ماکارونی) سپس بامجان‌ها را داخل اب جوش بریزید و بعد از پنج دقیقه آبکش نمایید. سپس بادمجان‌ها را سرخ کنید. روش دوم: بادمجان را پوست گرفته و برش بزنید. سپس در ماهیتابه چیده و کمی نمک روی آن‌ها بپاشید و حدود نصف استکان آب به آن اضافه کنید. توجه: در صورتی که بادمجون هاتون رو نازک برش دادید مقدار آب کمتری بریزید در ماهیتابه را بگذارید تا با حرارت ملایم بپزد. زمانی که آب به خورد بادمجان رفت و بادمجان نرم شد، یکی دو قاشق روغن و اندکی زردچوبه به آن اضافه کنید و اجازه دهید تا سرخ شود. منبع: هفت گنج
مسئولیت صحت محتوای اخبار بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است و خبروان صرفا این خبر را بازنشر داده است.
اخبار مشابه

خط های خبری

پربازدیدترین اخبار

مهمترین اخبار