۱۹:۵۲
منبع: آنا
دسته:
کد خبر: 18422602
ساختار و ماموریت‌های ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی تصویب شد/ تکالیف جدید وزارت صنعت برای تنظیم بازار
ساختار و ماموریت‌های ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی تصویب شد/ تکالیف جدید وزارت صنعت برای تنظیم بازار
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی ساختار، اهداف و ماموریت‌های ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی را مصوب کرد.
به اشتراک بگذارید:
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که امروز به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد؛ اعضای جلسه ساختار، اهداف و ماموریت‌های ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور برای مقابله با هرگونه جنگ‌روانی و التهاب آفرینی در بازار و اقتصاد کشور را تصویب کرد. در جلسه گذشته این شورا، سیاست‌های کلان و اختیارات این ستاد تصویب شده بود. شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی همچنین در راستای تنظیم بازار و نظارت موثر بر قیمت و نحوه عرضه کالاها و خدمات، وزارت صنعت، معدن و تجارت را به اقدامات زیر مکلف کرد: - تقویت و تجهیز ستاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان- اطلاع‌رسانی گسترده قیمت کالاها و مقررات عرضه در فروشگاه‌ها با استفاده از سامانه اطلاع‌رسانی فراگیر برای دسترسی بر خط مردم و سازماندهی استفاده از نظارت مردمی- بهره‌گیری از شبکه نظارتی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی- تقویت و حمایت از انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کننده در سطح ملی و استانیبر اساس مصوبه دیگر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی مقرر شد تا کلیه عرضه‌کنندگان کالاهائی که ضرورت اطلاع‌رسانی آنها توسط وزارت صمت اعلام می‌شود، اعم از تولید کنندگان، وارد کنندگان و توزیع کنندگان، موظفند طبق مقررات این وزارت، نسبت به تطبیق قیمت با ضوابط قیمت‌گذاری مصوب «هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها» و ثبت آن به صورت خوداظهاری در سامانه فراگیر الکترونیکی اقدام نمایند و قیمت را به صورت برچسب و قابل نظارت، بر کالاها نصب کنند. انتهای پیام/4034
مسئولیت صحت محتوای اخبار بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است و خبروان صرفا این خبر را بازنشر داده است.
اخبار مشابه

خط های خبری

پربازدیدترین اخبار

مهمترین اخبار