۰۷:۳۴
منبع: ایسکا
دسته: علمی و فناوری
کد خبر: 22936467
معرفی بازیابی برند صادرات تولیدات دانش‌بنیان در آلمان
معرفی بازیابی برند صادرات تولیدات دانش‌بنیان در آلمان
مدل بازیابی برند در حوزه صادرات خدمات نرم افزاری به کشور آلمان در یک نشست تخصصی و با هدف توسعه صادرات تولیدات دانش بنیان بررسی می‌شود.
به اشتراک بگذارید:

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، با توجه به اهمیت موضوع برندینگ و نقش آن در توسعه بازار محصولات دانش بنیان ، بررسی مدل های مختلف برندینگ از جمله بازیابی برند نیز حائز اهمیت است به همین منظور نشست تخصصی با محوریت صادارت تولیدات دانش بنیان برگزار می شود .

دراین نشست مسعود حسنی به عنوان نماینده مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری در کشور آلمان به ارائه گزارشی درباره نحوه صادرات نرم افزارهای دانش بنیان به این کشور می پردازد .

مدل بازسازی برند (Re-Branding) مدلی است که یک برند قدیمی برای توسعه و پیشرفت ظاهر خود را تغییر می دهد و با رقبای خود به رقابت می پردازد تا بتواندسهم بازار از دست رفته خود را دوباره بازیابد.

هدف از بازیابی یک برند نفوذ به درک مشتری از یک محصول و یک برنداست که به وسیله بازسازی دوباره درک جدید مشتری از برند قدیمی را به نیازش نزدیک‌تر کند و بازار تولیدات خود را دوباره شارژکند .

در نشست تخصصی صادرات خدمات نرم افزاری به کشور آلمان با مدل Re-Branding سرفصل هایی از جمله فرصت های صادرات خدمات نرم افزاری در کشور آلمان ،خدمات شرکت رایتون برای توسعه کسب و کار شرکت های دانش بنیان در کشور در حوزه نرم افزارو قوانین و مجوزهای مهم حوزه نرم افزار در کشور آلمان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد .

این نشست تخصصی 22 اسفند ازساعت 14تا 16در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود .

ثبت نام برای حضور در نشست تخصصی صادرات خدمات نرم افزاری به کشور آلمان با مدل Re-Branding از طریق سامانه bizservices.com انجام می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن های 6-63103315 در کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری تماس گیرند .

انتهای پیام/

مسئولیت صحت محتوای اخبار بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است و خبروان صرفا این خبر را بازنشر داده است.
اخبار مشابه

خط های خبری

پربازدیدترین اخبار

مهمترین اخبار